Announcement

Collapse
No announcement yet.

Φθορα ελαστικων και ρυθμιση αναρτησεων

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Φθορα ελαστικων και ρυθμιση αναρτησεων

    Το τσιμπησα απο γειτονικο φορουμ και ειναι πολυ καλο

    και λεω να το γνωστοποιησω σε περισσοτερο κοσμο .

    Αφορα στο πως μπορουμε να διαβασουμε την λειτουργια των αναρτησεων μας , στην φθορα του ελαστικου

    και να εντοπισουμε πιθανα προβληματα στο σεταρισμα της μοτο μας.

    Τα παραδειγματα αφορουν σε αγωνιστικη χρηση αλλα εχουν εφαρμογη και σε χρηση δρομου

    απλα δεν θα φανουν σε ενα δυο track days επανω στο λαστιχο ,αλλα σε περισσοτερα χλμ .

    Ειδικοτερα με ειχε προπληματισει το παρακατω συμπτωμα που ειχα εντοπισει στα δικα μου λαστιχα

    και δεν μπορουσα να το εξηγησω, ωσπου διαβασα αυτο

    Are the edges of the tread raised? – If you have a raised area on either the leading or back edge of the tread, this is a strong sign that rebound damping on the forks or shock is set either too fast or too slow. Usually if it’s on the leading edge rebound is too slow, and if it’s on the back edge it’s too fast.

    Απο εδω

    http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide/

    Καλο διαβασμα !

  • #2

    Comment


    • #3
      Ωραίος !
      "έν οίδα ότι ουδέν οίδα"
      OFF800GS

      Comment


      • #4
        ROCKABILLY RULEZ!!!

        Comment


        • #5
          Like !!!

          Comment


          • #6

            Comment


            • #7
              Ωραίος! ! Αν Και στην περίπτωση σου η γρήγορη οδήγηση σΧεδόν πάντα έτσι το κάνει. Δεν υπάρχει τέλεια απόσβεση.
              "Κ1200S"


              Γνώρισα τους μοτοσυκλετιστές και αγάπησα τους

              Comment


              • #8
                Σας ευχαριστώ ολους για τα σχόλια

                Εδω θα ηθελα να σημειώσω τα εξής

                Το φαινομενο με τα ανασηκωμένα ακρα στην χαραξη του πέλματος το παρατηρούσα χρονια τωρα , και το απέδιδα και εγω οπως ο φιλος Θεοδόσης στην σπορ οδηγηση και στον σπορ προσανατολισμο των εκάστοτε ss ελαστικων που κατα καιρος τοποθετουσα στην μοτο μου .

                Αυτο το καλοκαιρι ομως έχοντας μπροστα μου ενα ταξιδι 4000 χλμ εβαλα τα (..καταπληκτικά!! ) ΒRIDGESTONE T 30 EVO GT

                Η τοποθετηση εγινε μια εβδομαδα πριν το ταξιδι .

                Εκανα 4000 τουριστικα χλμ το 80% σε δευτερεύων επαρχιακο δίκτυο στα βαλκανια δικαβαλος , με τριβαλιτσο .

                Μετα την επιστροφη και κάνοντας τον συνήθη ελεγχο στην μοτο , προς μεγαλη μου εκπληξη , παρατηρησα , ξανα , την υπαρξη των γνωστων << αυτιων >> στην χαραξη του πέλματος
                οπως ελπιζω να φαινεται και στην φωτο .




                Υπενθυμίζω τα λαστιχα εκαναν ολα τα χιλιομετρα τουριστικα δικαβαλος και φορτωμένος μεχρι τα μπούνια

                Συνεπως μπορω να βγαλω το συμπέρασμα ότι

                το προαναφερθεν συμπτωμα θα εμφανισθει ανεξαρτητα απο τον τροπο οδηγησης , αν εισαι σουπερ σπορ η τουριστας

                ανεξαρτητα απο το αν φορας γομες η sport touring λαστιχα

                εαν εχεις λαθος ρυθμιση στην αποσβεση επαναφορας , αυτο θα εμφανιστεί στα λαστιχα σου .

                (Μιλαω για ελαστικα δρομου παντα ,καθως στα KAROO ειναι μαλλον απιθανο να παρουσιαστει κατι τετοιο ...)

                Απλα στην πιστα θα βγει μετα απο 15-20 γυρους και στον δρομο μετα απο καποιες χιλιαδες χλμ

                Επισεις να σημειωσω οτι το θεμα δεν ειναι απλα μια ανομοιόμορφη φθορα του ελαστικου , ουτε και ενα καθαρα τεχνικο θεμα , μονο για <<χεραδες >> που τρεχουν στην πιστα

                Η αποσβεση επαναφορας ειναι η σημαντικοτερη ρυθμιση που πρεπει να προσεχθει στις αναρτησεις μας και ειναι και η μονη απ ευθειας ρυθμιση που δινει η BMW ΣΤΑ TELELEVER

                ειναι το γνωστο κουμπι κατω απο τα οργανα .

                Το παρα κατω βιντεακι που μου εστειλε ο φιλος LANDREAS και τον ευχαριστω ,τα εξηγει ολα μια χαρα

                https://www.youtube.com/watch?v=xLbxcYVEPYc













                Comment


                • #9
                  Γενικά αυτό το φαινόμενο παρατηρείται έντονα σε πίστα και όχι τόσο σε δρόμο. Ο Dave Moss που ασχολείται με το θέμα sto America έχει διάφορα βιντεάκια που ασχολείται και εξηγεί για τις αποσβέσεις και πώς αναγνωρίζουμε τα σημάδια στο λάστιχο. Η κακή και πρόωρη φθορά ελαστικών είναι ένα σοβαρό θέμα στην πίστα και πρέπει γρήγορα να αναγνωρίζεται και να αντιμετωπίζεται. Τα λάστιχα στην πίστα είναι το νούμερο ένα έξοδο και η νούμερο ένα αιτία πτώσης. Μπορείτε εδώ να δείτε κάποια παραδείγματα φθοράς ελαστικών και τις πιθανές αιτίες...

                  Comment

                  Working...
                  X