Announcement

Collapse
No announcement yet.

1960 BMW R27

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Re: 1960 BMW R27

    Φίλε, το πρώτο μου BMW ήταν R27!
    Το είχα 8 χρόνια (1993-2001) και κλαίω ακόμα που το έδωσα…(ευτυχώς με παρηγορεί το 51/3!!!)
    Ο επιταχυντής είναι απαραίτητος για να αποδώσει όλη την ισχύ του ο κινητήρας, μιας και ανεβάζει 7.400 στροφές που βγάζει τους 18 ίππους του - ο πλέον πολύστροφος μονοκύλινδρος. Χωρίς αυτόν δεν ανεβάζει στροφές όσο γρήγορα μπορεί και από ένα σημείο και μετά όσο κι εάν ανοίγεις το γκάζι δεν ανταποκρίνεται (εκτός μεγάλης…κατηφόρας!!!!)
    Εγώ μετά από πολλά <<πειράματα>> με το μαμά BING αλλά και με DELLORTO ευχαριστήθηκα το μοτεράκι μόλις έβαλα τον επιταχυντή!

    Comment


    • #92
      Re: 1960 BMW R27

      Originally posted by Theodoros View Post
      Φίλε, το πρώτο μου BMW ήταν R27!
      Το είχα 8 χρόνια (1993-2001) και κλαίω ακόμα που το έδωσα…(ευτυχώς με παρηγορεί το 51/3!!!)
      Ο επιταχυντής είναι απαραίτητος για να αποδώσει όλη την ισχύ του ο κινητήρας, μιας και ανεβάζει 7.400 στροφές που βγάζει τους 18 ίππους του - ο πλέον πολύστροφος μονοκύλινδρος. Χωρίς αυτόν δεν ανεβάζει στροφές όσο γρήγορα μπορεί και από ένα σημείο και μετά όσο κι εάν ανοίγεις το γκάζι δεν ανταποκρίνεται (εκτός μεγάλης…κατηφόρας!!!!)
      Εγώ μετά από πολλά <<πειράματα>> με το μαμά BING αλλά και με DELLORTO ευχαριστήθηκα το μοτεράκι μόλις έβαλα τον επιταχυντή!
      Καλώς τον Θόδωρο. Αν έχεις ακόμα το R51/3 σου γιά πέρνα απο το νήμα "r51 only" και μπές στη λίστα ιδιοκτητών R51/3.
      BMW_____K1200LT
      BMW_____K100
      BMW_____R51/3_____11/11/1952
      TRIUMPH_ BDG 250L__1953

      Comment


      • #93
        Re: 1960 BMW R27

        Originally posted by nikosK1200LT View Post
        Καλώς τον Θόδωρο. Αν έχεις ακόμα το R51/3 σου γιά πέρνα απο το νήμα "r51 only" και μπές στη λίστα ιδιοκτητών R51/3.
        Ο.Κ. πάω για ...λίστα !!!

        Comment


        • #94
          Re: 1960 BMW R27

          Originally posted by Theodoros View Post
          Φίλε, το πρώτο μου BMW ήταν R27!
          Το είχα 8 χρόνια (1993-2001) και κλαίω ακόμα που το έδωσα…(ευτυχώς με παρηγορεί το 51/3!!!)
          Ο επιταχυντής είναι απαραίτητος για να αποδώσει όλη την ισχύ του ο κινητήρας, μιας και ανεβάζει 7.400 στροφές που βγάζει τους 18 ίππους του - ο πλέον πολύστροφος μονοκύλινδρος. Χωρίς αυτόν δεν ανεβάζει στροφές όσο γρήγορα μπορεί και από ένα σημείο και μετά όσο κι εάν ανοίγεις το γκάζι δεν ανταποκρίνεται (εκτός μεγάλης…κατηφόρας!!!!)
          Εγώ μετά από πολλά <<πειράματα>> με το μαμά BING αλλά και με DELLORTO ευχαριστήθηκα το μοτεράκι μόλις έβαλα τον επιταχυντή!
          Μάλιστα, ευχαριστώ για την συμβουλή Θόδωρα! Θα δω πως μπορώ να τον καθαρίσω για να γίνει πάλι λειτουργικός και θα τον βάλω κάποια στιγμή πίσω. Ευτυχώς είναι εύκολο να αλλαχθεί και με το καρμπυρατέρ πάνω στο μηχανάκι.
          Χρήστος - 1960 BMW R27

          Comment


          • #95
            Re: 1960 BMW R27

            Καλοκαιράκι ακόμη στο Ελσίνκι και ήρθα με τον κούκλο σήμερα




            Υ.Γ. Για το R27 μου μιλάω, που είναι αντράκι και την πέφτει στα κορίτσα
            Χρήστος - 1960 BMW R27

            Comment


            • #96
              Re: 1960 BMW R27

              Twin cylinder VS single cylinder.
              Μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους όλο τον καιρό, αλλά όχι όλους όλο τον καιρό. Αβραάμ Λίνκολν

              BMW R51/3 Restoration Project

              Comment


              • #97

                Comment

                Working...
                X